18 Mayıs 2014 Pazar

İsa Sadan

İsa Sadan - (26) - Ordu

MANİSA'nın Soma İlçesi'ndeki maden faciasında can veren işçilerden 27 yaşındaki İsa Sadan'ın cenazesi, memleketi Ordu'nun Korgan İlçesi'nde gözyaşları arasında toprağa verildi. Cenazede güçlükle ayakta durabilen baba 50 yaşındaki Muhittin Sadan, "Rabbime şükürler olsun ki benim çocuğumu ben buldum getirdim. Ya geride kalan kardeşlerimizin hali ne olacak? Allahım onlara da kolaylık versin" diyerek ağladı...

...Cenaze töreninde hayatını kaybeden İsa Sadan'ın babası Muhittin, ağabeyi 35 yaşındaki Ümit, kardeşleri 19 yaşındaki Musa ve 12 yaşındaki Enver Sadan'da güçlükle ayakta durabildi. 3 ay önce nişanlanan ve 3 ay sonra düğünü olacağı belirtilen İsa Sadan'ın kaza günü uzun yıllardan beri madende çalışan babası Muhittin Sadan ile aynı vardiyada çalıştığı ortaya çıktı. Kaza anında kendisinin dışarıda çalıştığını söyleyen Muhittin Sadan oğlu İsa Sadan'ı kurtarmak için çok çaba sarfettiği fakat kurtaramadığı dile getirdi. Kurtarma ekibiyle birlikte madenin içine giren ve oğlunun cansız bedenini çıkaran baba Muhittin Sadan'ın, "Rabbime şükürler olsun ki benim çocuğumu ben buldum getirdim. Ya geride kalan kardeşlerimizin hali ne olacak? Allahım onlara da kolaylık versin" diyerek gözyaşı döktü.

Merkez Camisi'nde cuma namazından sonra kılınan cenaze namazının ardından İsa Sadan'ın cenazesi Yenipınar Mahallesi aile mezarlığında gözyaşları arasında toprağa verildi.

Kaynak: stargazete.com - 16 Mayıs 2014


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder